Kanske dags att sova?

Nu har jag suttit här och kollat olika modedesigners skapelser, Project Runway och läst lite på VeckoRevyn samt Sofis mode. Har fått massor inspiration och jag är gaalet sugen på att shoppa. Måste köpa jeans, och det är ju ett av mina riktiga måsten denna månad,. Funderar på riktiga jeans och ett par jeans-leggins.

Jeans-leggins måste ju vara det absolut smartaste plagget. Eftersom jag är kort, så har jag svårt att hitta snygga jeans som är tajta och sitter bra. Och det är så jävla snyggt med tajta jeans och klackar t.ex. Jag får alltid sy upp jeansen eller vika dem på olika sätt, sjukt tråkigt, speciellt om det är dragkedja vid benet eller något. Och därför är dessa helt perfekt! Ska kolla lite på torsdag hade jag tänkt.

Men men, nog snackat om kläder. För nu måste jag sova. Händer inget speciellt imorgon egnetligen. Blir sushi till lunch med maami och efter skolan blir det att dra iväg till gymmet. Måste verkligen se till att komma igång med träningen.

Aja, dags att hoppa i säng, är sjukt trött.
Hoppas ni haft en bra dag!
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Linda

GOmorron!

Hoppas du får en fin tisdag :)

2009-03-03 @ 07:52:06
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback