Inte blivit mycket bloggande

Idag har jag inte bloggat mycket alls, kanske beror på att jag haft annat för mig och inte suttit vid datorn nästan. Jobbade hela dagen och det gick åt helvete. Som jag skrev tidigare så var det bara massa 40-talister som var dryga, griniga och elaka. Det var inte slut vid lunch utan det fortsatte ärligt talat tills vi stängde.

Försökte hålla humöret uppe, men det är inte lätt när man gång på gång ska få ta skit. De respekterar inte oss ungdomar, "de vet ju bäst".

Men det blev i alla fall bättre när jag kom hem. Fick en stor, tröstande kram av mamma. Hon är en av de bästa! Så det värmde verkligen. Sedan var maten klar när jag kom hem, det blev grillad fläskkotlett med potatisklyftor, champinjoner, ädelostsås och god sallad. Snacka om att vi njöt länge.

Efter maten satte jag igång och bakade. Gjorde ju blondies och de smakade ljuuvligt! Man skulle kunna säga att Blondies är Brownies blonda syster. ;-) Goda var de i alla fall och det är inte sista gången jag bakar dem. Nu har jag smågodis till morgondagens skolbio.



Pysslade lite också, men jag tänker inte säga vad jag gör än så länge. Det får ni se längre fram. Men kul är det och det är för att jag ska se till att få igång min kreativa sida igen. :)

Kommentarer
Postat av: Humorsajten

Tack förr att du var med i tävlingen =)

Vad händer idag då ?

2009-03-09 @ 07:17:45
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: Carolina

Fyfan va tråk att folk bara ska klaga! Tråkigt att höra att jobbhelgen va jobbig :(



Men de där blondiesarna ser EXTREMT smarriga ut!

kram

2009-03-09 @ 14:02:41
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad smakar blondies? M=) sött namn!

2009-03-09 @ 19:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback