God morgon i det gråa Sverige!

här är jag vaken och har precis ätit frukost. Ska alldeles strax kila iväg till skolan, men måste först packa träningskläder för eftermiddagen. Idag blir det simning och jag ska ta och simma 1000 meter hade jag tänkt. Jag känner mig så jääävla pepp just nu och det känns så underbart! Nu är jag på toppen och benen vill bara röra sig. Rumpan också iof, den vill ut på dansgolvet!

Men nu måste jag ta och packa innan jag sticker till skolan. Funderar på om jag kanske ska förbi Gina och köpa jeans idag, eller om jag gör det imorgon. Vi får se hur det blir. Vet bara att jag måste ha jeans, för jag har typ inga!

Igår köpte jag i alla fall ett minneskort till mobilen och en stooor fin bok. Jag visar er boken sedan, hihi. ;-)
Vad ska ni hitta på idag då?

Jag ska  i alla fall plugga i skolan, börjar egentligen tolv. Men vill få saker gjort, som t.ex. Naturkunskapen, designer, Projektarbetet. Så jag har lite att jobba medo ch så är det så skönt när man nästan är själv på folkan och arbetar. Puss på det!

Men dags att kila iväg nu. Hoppas ni får en fin dag i detta tråkiga, gråa och snöiga Sverige.
Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: My

Sverige är verkligen grått!



Spana gärna in min nya kategori "Av mig" där jag tänkte börja lägga upp lite teckningar, dikter och andra saker som är gjorda av just mig själv! Ha en bra dag

2009-03-04 @ 08:58:50
URL: http://birch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback