Förlåt, förlåt, förlåt!

Det märks att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen nu ett tag, för den senaste veckan har jag tappat en hel del läsare. Tråkigt tycker jag, men ajg får se till att ta igen det då! Men nu ska jag se till att få en bättre vecka, även fast jag är sjuuk nu och har varit riktigt arg idag. Men dagen har varit som en berg- och dalbana, har gått från glad till riktigt irriterad och arg och sedan glad igen. Fast det beror på att vissa retar upp mig!!

Nu ligger jag  ialla fall i sängen och lyssnar på musik, tänkte väl dra igång någon film snart.
Men först ska jag lägga upp bilder på nya klänningen som jag fick förra veckan. Den är såå sjuukt fin och nu har lite folk tjatat på mig om den, hihi. ;-)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har inte förlorat mig iallafall.

Ha det gott

kram

2009-03-30 @ 21:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback