en tidig kväll

Ligger redan i sängen, iordninggjord och redo för att sova. Är så sjukt trött ikväll och har varit nära på att somna flera gånger. Vad har jag gjort ikväll då? Joo jag har tvättat två maskiner tvätt, och skött om det. Hängt med till Coop med mami och irrat runt där, så trötta som  vi varit. Snackat som en fransman med dålig engelska har jag också gjort.

Hände inte mycket i skolan heller egentligen, segt segt.. Men men, sova nu kanske? Tänkte dra igång ett avsnitt av Gossip Girloch kika på tills jag somnar, låter hääärligt.

Var har ni gjort idag?
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: miahmariah

haha. Ja en springnota är egentligen inte en dum ide. Skönt att få lägga sig tidigt ibland också. Du får sova så gott.

kram

2009-03-23 @ 23:02:37
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Alisa

Hej, detta är adressen till min nya blogg:) som brukade hetta missalisa

2009-03-23 @ 23:32:04
URL: http://alisasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback