En seg och härlig söndag

Ligger i sängen och lyssnar på P3 på radion. Är smått uttråkad eller snarare seg skulle jag nog säga. Men det är söndag, då får man väl vara det, right? Ligger som sagt i sängen, budar på Tradera efter smyckestillbehör så jag kan börja tillverka mina egna smycken. Kul ju och jag är riktigt peppad för det! Får se hur många bud jag vinner, annars är det bara att handla från andra sidor, gör väl inte så mycket.

Aja, nu ska jag fortsätta buda en stund, sedan blir det lite träning och avslut i duschen, haha. Får ju gäster senare ikväll, så jag ska väl se till att duscha och så, känner mig grymt ofräsch just nu.

Men men, time to go.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback