En myskväll, men nu säger jag god natt

Har haft en helmysig kväll ikväll, med middag hos några vänner till familjen. Haft trevliga samtal och många goda skratt. Vi åt även god mat, det blev grillat med BB-sås och bulgur med lite sallad. Mumsmums säger jag!

Jobbet gick bra idag, även fast jag kände mig seg i huvudet hela dagen. Vet inte vad det berodde på, men hade gärna stannat hemma och donat i rummet. Känner mig superkreativ just nu och borde ta vara på den sidan så länge den varar!
Imorgon blir det jobba jobba och därför borde jag sova nu egentligen. Och när jag kommer hem ska jag baka lite hade jag tänkt, Ska göra något som heter Blondies, och för er som inte vet vad det är så berättar jag imorgon, när jag gjort dem. hihi.

Har ni haft en trevlig kväll, och vad har ni gjort?
Nu ska jag sova, så jag förhoppningsvis är piggare imorgon.
pusspuss

Kommentarer
Postat av: lia

åh vad det låter som en riktig sommargrillkvällsmiddag! längtan..

ha en bra kväll!

2009-03-08 @ 02:21:35
URL: http://attraherad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback