En liten paus i pluggandet

Nu har jag tagit en liten paus i pluggandet, men tänkte börja direkt igen. hunnit måla tånaglarna och ska väl måla resten på händerna senare, när jag läser igenom allt. Är lite småhungrig också, men är lite för sent för att äta nu känner jag, har ju ändå redan ätit en halv honungsmelon efter träningen.

Var som sagt på gymmet idag, blev först 20 minuter på Crosstrainern. Gick riktigt bra och jag kände verkligen av min träningsvärk från förra gången. Sedan blev det lite benpress och så körde jag rygg och mage också. Mer på lördag tror jag.

Provet imorgon också, det ska gå bra har jag bestämt. Och jag ska minst ha G i alla fall. Så därför måste jag fortsätta plugga nu, vad har ni gjort ikväll då?

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tränar du i stigtomta eller i nyköping? =)

2009-03-06 @ 08:16:49
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback