Dags att fixa balklänningen kanske?

Idag har jag stressat i skolan, som jag skrev tidigare. Blev i alla fall klar med cd-omslaget och jag är riktigt nöjd med slutresultatet. Blev enkelt och stilrent.

Var iväg till tessin och tillbaka vid lunch också, för att anmäla mig för studentbalen. Så nu är det färdigt och det som är kvar är att fixa en klänning och ett snyggt åk. Pimp my ride, I'll say!
Ska bli kul att gå faktiskt, även fast jag inte fick gå med Robin.. Hela kalaset går på 600 kr, alltså biljetterna för balen. Då ingår dryck till förrätt, dryck till varmrätt, trerättersmiddag och aah, mer vet jag inte. Resten av drickan får man köpa själv på plats, men det gör väl inte mycket.

Är ett par som jag känner som ska dit också, så jag behöver inte sitta själv heela dagen. Carro är ju där också. <3
Så det blir ju mysig stämning ändå, det ska jag se till i alla fall.

Men nu ska jag snart kolla på Project Runway som har premiär idag, underbaart! <3
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback