Dagens trääning, gick brabra!

Ligger i sängen nu och lyssnar på någon live-spelning med Robyn som går på P3, riktigt bra faktiskt!
Kollar även kläder på Nelly.com, hihi.

Träningen idag gick riktigt bra, slappade först i varmvattensbassängen och lekte med Gustav innan han hade simskola. Och när han började simma så började även jag simma. 775 meter på tjugo minuter ungefär, det tar sig! :-D
Blev alltså 31 längder, men jaao inte 1000 meter som jag tänkt då, men det gör ingenting för just under simningen räknade jag fel och fick för mig att det var 1000 meter. Får bli nästa gång i sådana fall.

Gustav var med om en liten olycka och ramlade på simskolan, så han var bara med i fem-tio minuter. Sedan åt han glass och mådde bra igen <3 sötnosen där. Så vi fortsatte simma i varmvattenbassängen, han har blivit så sjuukt duktig nu!

Var ett fotbollslag på badet också, tjugo killar i 14-15 årsåldern.. Sjukt jävla jobbiga och störiga. De blev tillslut utkastade! Rätt åt dem, för som de höll på alltså, gick ju inte att vara någonstans.

Och jag säger bara en sak, simmare har fanimig DEN kroppen. *grr*

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback