Blev ingen simning idag...

Det blev ingen träning idag, men det kanske var lika bra, för då får jag vila kroppen efter gårdagen, så sticker jag och gymmar imorgon istället. Har jag en hel dags pluggande istället och kan då också hinna iväg till stan och testa jeans. Det blir skitbra! Så gör jag.

Anledningen är den att Gustav (min lillebror) som vanligtvis har simskola idag, och jag brukar passa på att simma då, mådde inte så bra. Han mådde illa eller något sådant och det går kräksjuka på hans skola, så det är ju inte så mysigt. Bara inte jag blir smittad då!

Men hem, plugga, och städa då. Kanske hinner dra ned till gymmet ändå, för jag kände mig pepp för att träna. Vi får se, hade varit skönt att simma.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback