Åh, Strålande fredag!

Idag har det varit en strålande dag. Den kanske inte började alldeles great då jag var trött och inte orkade göra något. Och så var det jobbigt på fotot, då jag inte fick till min bild med undervattens-fotografierna. Men det ska jag fixa nästa vecka, tar hem arbetet och gör det här i stället.

Men provet vi hade idag gick skiiitbra verkligen. Och jag tror att jag skulle kunna få ett VG. Efter Naturkunskapen så hade  vi geografi och då fick vi tillbaka våra arbeten som vi gjorde för någon vecka sedan. Jag skrev rätt mycket om just det arbetet eftersom jag var så jävla trött på det. Valde också att skrivao m landet El Salvador. Och snacka om att jag lev förvånad.. Jag fick MVG på mitt arbete, känns helt jävla underbart!

Blev en tripp på stan också, med min vän Emma. Men kan berätta om det i ett senare inlägg, för nu ska jag fixa lite designer. Och så vill jag att det "ämnet" får ett eget inlägg. :-)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback