Vuxenpoäng?

Good morning sunshines!
Det första jag såg när jag vaknade var den blå himlen, såå mysigt. Så jag valde att ligga
kvar i sängen ett tag och bara kolla upp mot himlen och drömma vidare, hihi.

Nu sitter jag och äter frukost och skäms lite över att jag bloggat så dåligt de senaste dagarna.
Har ju egentligen haft så mycket att skriva om, men när klockan passerar 22-23 så tänker jag alltid
att det är för sent och att det inte är någon som kommer att se det jag skriver.

Imorgon är jag ju ledig och då får jag väl passa på, men då ska jag in till stan och leka lite. Så det blir
inte mycket då heller antar jag, men hallåå.. Måste ju passa på att njuta av solen! Steeeek


Förresten, jag har tagit ut min lilla uttöjning i örat! Jag har haft den i två år? och tänkt att jag ska töja
till åtta mm.. Men jag fastnade på tre millimeter för att det gjorde så ont och sedan blev det aldrig av att
försätta töja. Så nu har jag äntligen tagit ut den och den som är gladast är nog mamma.Hon tycker
att det är vuxenpoäng för det! Så nu kan jag äntligen börja använda vanliga örhängen.

Nu ska jag snart kila till jobbet.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback