Skön-sköna dag

Började dagen med att nästan försova mig och ett par timmar på jobbet.. Timmarna kändes låååånga,
bara för att det inte hände mycket i affären och det fanns inte så mycket att göra heller..
Och det är en typisk lördagförmiddag.. Men men, när jag kom hem åktej ag och maami vidare till stan.

Lunchade och gick runt i affärer, sköönt som tusan och solen lyyste härligt.
Shoppade lite, bl.a. en Cupcake-plåt, formar och sprits. Sedan en fin kjol också.

Min fina kjol från Åhlens.


Var ställde vi bilen? höhö



Och nu sitter jag ute i trädgården och äter melon, samt dricker en good somrig drink.
Men nu måste jag göra mig iordning, ska snart kiiila.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygging

2009-06-28 @ 17:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback