Skål och god natt

Hemma nu, eller har varit ett tag. Gick hem lite tidigare för att jag var så trött och eftersom
jag ska jobba imorgon. Blev inte något festande eller supande för mig idag som det kanske
blev för många andra. Men det gör ingenting, jag hade det trevligt och roligt ändå. Har ju fått
grilla två gånger!

När jag kom hem från den andra och sista grillkvällen för dagen så började jag redigera lite bilder
på lillebror som jag tog häromdagen. De kommer upp imorgon eller så fort jag har tid.
Riktigt snygga bilder och min bror är en riktig snygging! Lyckos mig vaa, som har en snygging och en
söting till småbröder.

Men nu ska jag sova, så jag orkar upp och jobba imorgon! Sedan blir det väl att lägga sig tidigt
varje kväll framöver? hahaha neejdå, jag ska vara pepp på det mesta i sommar och hitta på många
galna saker även fast jag jobbar.

Hoppas ni haft en mysig midsommar!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback