Sista gången jag målar naglarna som gymnasieelev

Här sitter jag i morgonrocken, nyduschad och härlig. Behövdes efter kvällens dopp i
Nyköpingsån. målar naglarna i en jättefin aprikosfärg, passar till klänningen jag ska
ha för kvällen imorgon.

Jag börjar bli trött, men efter att jag målat naglarna så ska jag ta och städa rummet,
bädda nytt och sådär. Sedan ska jag sova, om jag nu kan det!

Pyntade flaket idag, oj oj vad vi höll på. hahaha. Roligt blir det ialla fall.
Och så tog vi den lilla ön, som studenterna årligen tävlar om att få. Det var jag, Alice,
Sofia och Cornelia som simmade. Även fast det var äckligt och sjuukt kallt, så var det
lätt värt besväret. Vi har ön och det äger!

Nu hoppas jag bara på att lakanet är kvar till imorgon. Och så ska de bli strålande väder
imorgon också, ellerhur?
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback