Och så har jag röstat för första gången

Idag var jag och röstade, för första gången då. Var lite förvirrad eftersom jag inte läst
på så mycket som jag hade velat göra inför valet. Men känner att jag varken haft tid
eller ork för att göra det. Fast jag tror ändå att jag gjorde ett bra val.

Något jag inte röstade på var i alla fall Piratpartiet, för jag känner att de inte kan göra
en större skillnad. De har liksom bara svar på en enda fråga och den handlar om
fildelning... Och enligt mig finns det så mycket mer viktigare saker i världen som
vi måste ta hänsyn till.

Vad har jag gjort mer idag då?
Jag har haft en enormt sköön dag, där jag verkligen inte gjort något annat än att
spela TheSims3, och jag erkänner att det känns tjockt. Men jag förtjänar denna dag
så enormt mycket.. Har inte tagit det lugnt på länge.

Men nu ska jag fortsätta nöörda lite till innan jag lägger mig. :-)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Alicia

Skönt!

Längtar så mycket tills jag oxå får The Sims 3 =)

2009-06-08 @ 13:36:32
URL: http://samui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback