Mycket att göra idag

Jag går runt i klackarna jag ska ha imorgon på studenten, mest för att gå in dem
så att jag inte skulle få skavsår eller något imorgon. Så jag städar rummet i klackar,
känns ju väldigt... uhm kinky! hihihi.

Om 27 timmar står jag på skolgården, skriker, sjunger, gråter och skrattar!? Då har jag
officiellt tagit studenten, känns ju heeelt galet! Inatt drömde jag en knäpp dröm om allt
med studenten, får skriva om den senare, jag måste skriva om den senare! Men hinner
inte göra det nu.

Har städat bland mina skor, köpte ju nya i veckan och då slängde jag ett par. Nyss slängde
jag fyra par till.. så nu har jag bara 11 par skor igen.. Aja, jag lär ju köpa på mig massa i
sommar, för jag ääääälskar skor!

Nu ska jag åka ned till min frisör, och vi ska kolla på en eventuell balfrisyr, se vad hon kan
göra med mitt hår och sådär. Balen på söndag! tjooho.

Måste baka idag också, skriver en lista senare med saker att göra idag! Oj oj.
Nu måste jag kiila
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback