Making Cupcakes as a housewife

Nu har jag stått och bakat cupcakes ett tag och jag har andra omgången i ugnen, den första omgången
är färdig och jag ska låta dem svalna innan jag har på frostingen. Gjorde små denna gång, eftersom de
är så extremt söta och man blir så himla mätt på en stor. Så små är lättare att äta, det enda negativa
skulle väl vara att de blev så himla många, hela två plåtar med minicupcakes.







Och när jag idag gjorde Cupcakes tänkte jag att jag ville få bort allt hår från ansiktet, så jag satte upp det i
en hästsvans och sedan plojade jag även till det genom att ha i ett stort vitt diadem så det blev en liten
bulle i luggen, för att få den rätta housewife.looken. Haha, kul tycker jag. Men jag ser kanske inte lika
innocent ut som en housewife?

Så nu ska de bara svalna, sedan ska frostingen på. Lite sommarfärger fick den bli, färdiga bilder får ni se imorgon.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag skulle ljuga om jag säger att jag inte vart sugen på att smaka dina cupcakes nu ;P



och SÅKLART måste vi leka nån dag! ;D

2009-06-26 @ 08:08:22
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback