Ligister i lilla samhället

Inatt har det tydligen varit ligister här i det lilla samhället. Så polisen har varit runt och
jagat dem precis utanför vårat hus. Det skumma och lite läskiga är att jag och Alex var
uppe till kl. 2 på natten och vi märkte ändå ingenting. Tänk om de hade sprungit hit precis
när jag skulle gå ut till mitt rum.

Så idag såg vi en polisbil utanför oss som släpade på massa stora väskor, hundpatruller
var tydligen ute också. De hade tagit någon jeep eller något från Oxelösund, ligisterna alltså,
haha. Och sedan hade de slängt en del mobiler här som poliserna hade hittat.

Scary shit, som Brad Pitt säger i filmen jag ser nu. Burn after reading.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback