Just nu förstår jag inte spanska

För ca en timme sedan försvann jag ut för att gå på en promenad, rensa hjärnan lite.
Satt och försökte skriva spanskauppgiften men det gick inte så bra, och då kom en räddare i
nöden och frågade om jag ville ut och gå. Vilket var extremt skönt och jag behövde det.
Men nu är problemet det att jag måste sitta uppe halva natten för att skriva den här spanska-uppgiften.
Något jag inte orkar med just nu och som jag inte riktigt fattar...
Inte så konstigt, eftersom jag inte läst ut boken än.. Men men, imorgon blir jag i alla fall klar med
allt skolarbete för gymnasiet, och det känns äckligt skönt kan jag säga.
Så jag struntar i om jag får G eller MVG i spanskan, bara jag får poängen för att kunna få mina betyg.
Eftersom jag hade 50 poäng för lite då.

Så jaa, en tallrik med flingor och sedan är det bara att sätta igång och skriva nu.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback