Jobbar heltid i sommar

Jag ska nog ta och lägga mig nu, har varit en lugn och skön kväll och jag känner att jag måste
börja lägga mig tidigare nu, för imorgon börjar jag jobba ordentligt för sommaren. JAg tror till och
med att jag jobbar heltid i sommar. Det känns ju bra egentligen, att jag fått så pass mycket jobb.

Så matlådan är kirrad, jobb-skjortan är framplockad och väckarklockan är inställd. Imorgon jobbar jag
längre än jag gjort i helgen. Jag börjar kl. 8.30, men slutar redan kl. 18, så det känns ju bra faktiskt.
Sedan är jag ledig på torsdag också, och då ska det bli toppenväder, undrar vad jag ska hitta på då?

Därför är det dags att lägga sig nu, så jag orkar upp imrogon.
Hoppas att ni haft en trevlig helg och att kommande vecka blir bra.
Puss Puss och natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback