Inte mycket bloggande

Förlåt, det blir inte mycket bloggande när jag jobbar hela dagarna. Men jag får
försöka blogga imorgon igen. Fast jaa, då lär jag också vara upptagen hela dagen.
Jobbar mellan 8-18 och när jag kommer hem ska jag och mamma ha tjejkväll och kolla två
filmer jag fick hem idag, som jag beställt. Hihi, I'll tell u guys tomorrow.

Usch, hade en så bra dröm inatt.. ville inte vakna utan jag ville se vad som hände sedan.
Men jag vågar inte beräätta om den här på bloggen, haha. Den är kanske lite för privat?

Och på torsdag är jag leedig. Längtar massor, hihi. Då ska jag busa med Alice också hoppas jag.
Idag har jag träffat Lukas också, vi satt och chillade och pratade i gungorna. Riktigt treevligt.
Har inte träffat killen sedan studenten ju. Visst är inte länge sedan, men jag saknar mina gamla
klasskompisar <3

Nu ska jag sova.
PussPuss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback