I wanna snap a photo

Ååh sitter och samlar lite inspiration till att fota.. Är så grymt sugen på att fota lite porträttbilder,
men har ingen modell riktigt.. Så om du vill ställa upp som modell för mig är det bara att höra av dig
[email protected]. Har hittat en hel del inspiration och nu har jag massa idéer i huvudet som jag
vill få ur mig och genom kameran.


Bild från Forever21


Frank Dandys collection


Adriana Lima

Goosh är så sugen p åatt dra ut och fota, vid vattnet t.ex. Ska nog iväg på torsdag, dra upp till stranden
när solen går ner. Och förlåt för mina dåliga uppdateringar, men jag har helt enkelt inte tid riktigt.
Nu är det dags att sova, jobbar ju imorgon
Hoppas ni haft en bra dag.
Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback