I södertäälje!

Nu sitter jag hemma hos pappa i Södertälje. Jag försökte skriva inlägg under nästan hela
gårdagen, men Blogg.se hade problem med publiceringen, så ingenting funkade.
Skrev om ett inlägg säkert sex gånger, men nu ska det funka! Haha. Så jag som hade tänkt
skriva många saker imorgon, men så blidde det inte så.

Nu sitter jag ilalla fall i tälje, och ska snart ner på stan. Är lite shoppingsugen och jag vill ha ett par
nya jeans och jeansshorts. Så jag får se om jag hittar något.

Hade en supertrevlig kväll igår också, hemma hos Roberto. Vi satt ute i solen, han, jag och Max, samt
Robin. Skrattade som fan och hade det allmänt trevligt. hoppas på att kanske få träffa dem idag också,
men vi får se vi får se.

Nu ska jag i alla fall ned mot stan.
Hoppas ni får en fin dag.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback