Gör vardagen lite lyxigare

Varför ska man inte kunna lyxa till det även fast man kanske inte har pengar till det?
Jag tycker att det är både mysigt och viktigt att få lyxa till det lite ibland, göra små saker i vardagen
lite extra speciella, bara för att känna det där lilla extra och förhoppningsvis uppskatta saker och ting
lite mer än vad många gör idag.



Och lyxa till är precis vad jag gjort nu på morgonen.
Min frukost t.ex. bestod av en tallrik med mjölk och flingor men sedan hade jag även i lite färska
jordgubbar och tilltugget fick bli ett smakprov av mina nybakta Cupcakes. Även om jag misslyckades
med utseendet på dem, så var de enooormt goda.

Så det var min lilla lyxiga frukost, sitta ute i solen och läsa en tidning. Såå himla skönt.
Men nu ska jag göra mig iordning för jobb.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback