FYY FAN VAD VI ÄR BRAA!!

Igår var det en av de bästa dagarna i mitt liv! Kl. 14.05  sprang jag ut på skolgården
tillsammans med många andra studenten, jag hade då blivit en nybakad student,
nyvuxen.

Jag har varit positiv till vädret i flera månader. Och den sista veckan har folk tjatat
om hur fult väder det skulle bli och bla bla bla.. Jag och Ana, fyfan vad vi har varit<
positiva hela tiden! Hela morgonen spöregnade det och var fult, många som blev
besvikna och så, men jag höll det uppe och vad hände? det blev uppehåll och
regnade inte när jag tog studenten!!
Precis vad jag ville, gjorde inget att solen inte
syntes till eller så, jag hade det underbart ändå.

Vi samlades i aulan, sjöng och hade mösspåtagning. Stipendieutdelning med mera.
In till klassrummen för att samlas en sista gång och sedan ställde vi oss vid dörrarna
med skriken i halsen och skakandes av spänning och lycka! Sedan fick vi springa ut,
och jäävlar vad jag var varm.

Skulle jag skriva om hela studenten skulle det täcka hela bloggen, och det blir bara tråkig
läsning, därför väljer jag att kanske inte skria så mycket mer och istället försöka ragga lite
bilder från dagen.

Dagen var helt fantastikst underbar i alla fall och jag tackar alla som kom för att fira min
student. Fick massa saker som jag önskade mig, bara bra saker så nu är jag mer beredd
att flytta hemifrån.

Imorgon nalkas bal.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Ana

helt underbar dag!! och snacka om att vi måste partyparty i hamnen i sommar, svinsoft ställe!

2009-06-13 @ 21:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback