Fått hem lite saker

Idag när jag kom hem från jobbet hade jag fått hem lite saker. Bl.a. min premie efter att ha
prenumererat på Glamour . Var lite bra saker bl.a. ögonskuggor från Makeup store och även en
testparfym av Kate Moss, luktar gott gott.



Sedan fick jag hem sakerna jag beställt från Nelly efter rean. Var två tees, tofflor från Paul Frank
och ett par Hanky-pankys.

 

Blev även ett mysigt kvällsdopp efter jobbet, med småbröderna. Carro följde med och satt
och njöt av solen. Riktigt myys var det. Men jag vill bada när det är varmt varmt också, då man kan
höra huden pysa av värmen och vattnet. hihi.

Nu ska jag duscha och lägga mig.
Lång dag imorgon, jobbar 10-20.15...
Sov gott och dröm sött
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Sjuuuukt söta tofflorna va :D

Och t-shirten diggar jag!



Tack för en trevlig snabbis igårkväll också ;)

2009-06-30 @ 10:28:51
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback