En underbar dag i solen

Cyklade som sagt upp och badade idag med ett par dudes som bor här. Och oj  vad skönt det har varit.
Jag har verkligen njutit av ledigheten idag. Vi kom upp till den lilla stranden runt 13 tiden och åkte därifrån
runt 17. Så jag har solat, badat, myst och bara haft det såå underbart idag.

En sak är säker och det är att jag behövde denna dag. Nu har jag fått en fin solbränna också,
som jag ska bättre på under de kommande dagarna så gott jag kan. Med tanke på att jag knappt hinner
efter jobbet. Så torsdag är jag ledig igen och då hoppas jag på mer bad.

Och under kvällen har vi grillat, varit mysigt. Blev fisk i folieförpackning, grillad potatis och en melonsallad
med fetaost. Gryyymt gott. Så jag har haft en helt klart trevlig dag, men det är nog dags för sängen snart.
Håller på att somna i soffan, trött som tusan.
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback