En slö dag

Idag har jag haft en riktig slöardag. Blev förkyld efter balen igår, eller efter studenthelgen
överhuvudtaget med tanke på vad jag har hittat på för bus. Men jag har bara tagit det lugnt
idag, tänkt igenom helgen, vad som hänt
hur den har varit och så vidare. En spännande helg har det varit i alla fall.

Och idag då, legat i soffan, ätit maat, kollat på film och spelat Sims 3, men mest har jag
suttit och redigerat massa bilder från helgen. Men jag känner att det är så sent att lägga upp
dem nu, så jag slänger upp dem imorgon då det är större chans för folk att se dem.

Men oj vilken skön dag, behövde jag verkligen efter gårdagen, eller helgen överhuvudtaget.
För jag har tagit stude-ee-nteeen!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Daniel

Krya på dej stackars du!!!

2009-06-16 @ 07:23:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback