En lång dag på stan

Ojsan hoppsan, har varit på stan i ca 7 timmar idag eller något liknande. Men oj vilken bra och
mysig dag jag har haft det. Imorse när jag åt frukost t.ex. så satt jag utomhus i solen, läste tidningar
jag köpt samtidigt som jag bara njööt av en mysig ensamtid.

Duschen, göra sig iordning och in till stan. Gick runt men blev inte mycket shopping. Totalt handlade
jag en topp från H&M, två bodys i olika färger och en snygg tunika att ha på stranden eller så. Allt var självklart
rean och det tycker väl alla om? Sedan betalade jag även fikat efter lunchen på Hellmans.

Vandra ned till vallarna och träffa sööta Alice, bara ligga där och prata och sola och smaska vindruvor.
Hur underbart som heelst, vet inte hur länge vi låg där egentligen, kanske en eller två timmar. Sedan smög
vi vidare till Hamnen och tog varsin Laktosfri mjukglass! Första mjukisen för i år. Riktigt myysigt och trevligt.

Och så har dagen varit idag. Nu sitter jag och försöker handla på Nelly-rean, men pga överbelastning så går det
segt som fan. Har även handlat ingredienser, för jag tänkte baka lite cupcakes nu på kvällen. Gooott!!

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag har haft en riktigt trevlig dag! :D

Låter som att du har haft desamma idag :D ;)

Kram

2009-06-25 @ 21:25:11
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: nina

Surfar runt efter alktosfri mjukglass och hittade det här inlägget. Stämmer det verkligen att du hittat laktosfri mjukglass och inte bara låglaktos? VART i så fall???? Tipsa tipsa!

2010-03-21 @ 02:22:20
URL: http://laktosfritt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback