Efter regn kommer solsken

Men inte idag kan jag ju säga. Spöregnar ute just nu, men det kan ju vara ett tecken på att det regnar nu och
är soligt och vackert väder tills jag tar studenten. För självklart kommer det vara fint väder, varmt och soligt
när jag tar studenten om nio dagar!

Just nu sitter jag och äter lite frukost, ska till skolan med 11.16 bussen, det jobbiga är bara att jag börjar
inte förrän kl. 13, men jag får sitta och illustrera lite. Hade glömt bort min och Jontes tävling, att jag skulle
illustrera en She-male (han som kom på det) och om jag lyckades så skulle jag få vinna sushiii.. hihi, tycker
jag låter riktigt bra faktiskt. Så det ska jag göra sedan ska jag se till att bli klar med Basses illustration också.
Det är ju inte mycket kvar på den.

Blir kanske inte så kul i skolan idag heller, för Carolina är hemma och är sjuk... Trååkigt juu! Många andra som
är det också, egentligen borde jag också ligga hemma och bara ta det lugnt.

Men jaa, kanske ska ta och göra mig iordning nu innan jag går till bussen.
Hoppas ni får en bra dag.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Naaw, det är massa tråkigt att inte kunna vara i skolan med dig idag. Det hade ju varit roligt att va med på "klasstimmen"



Men jag hoppas att du får en underbar dag! <3

Kram

2009-06-03 @ 12:03:43
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback