Nu är det nog dags för en flytt

Jag sitter och kollar lägenheter på Hemnet.se, suktar efter att få flytta hemifrån.
Har faktiskt hittat två lägenheter som jag skulle kunna tänka mig att flytta till, eller i alla fall
en av dem. Den som var lite billigare och faktiskt mycket snyggare.

Sedan vill jag ju bo i ett mysigt område också, så det är ju också viktigt. Ååh jag känner mig verkligen
sugen och förberedd för att flytta hemifrån. Så jag ska kontakta banken och så för att få lite information
angående lån och sådant hade jag tänkt. Och jaa, jag har skickat ett mejl, men jag ringer hellre.
Får göra det en dag då jag är ledig.

Men nu tänkte jag ägna lite tid åt The Sims
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Marre

Om du flyttar, ta med Robin, han får plats i en vanlig byxficka så jag får eget rum ngn gång :P

2009-07-05 @ 13:37:47
URL: http://jordgubbssoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback