Mystrevlig kväll javisst.

Maten jag lagade var extremt god. Kycklingsalladen blev ååhåj, jag vet inte hur god. Lagade extra
mycket för jag tänkte att jag kunde få lite i matlåda till jobbet imorgon. Men den var tydligen så god,
för att allt gick åt till middagen. Så hungriga var alltså vi, så jag får köpa något imorgon och äta. Tur är
väl ändå att jag inte slutar allt för sent då.

Blev även fika med gott kaffe, bullar, skorpor och så fick de mina två sista cupcakes som var kvar. Vi myste
även med att kolla på film, Charlie and the Chocolate factory. Den är såå bra,, tycker jag. Barnsligt bra.
Och mormor och morfar verkade gilla den också, så som de skrattade ibland.

Så jag tackar er två för en jättetrevlig kväll, och tack så enormt mycket för sällskapet.
Älskar er, mormor och morfar, massvis!
Men nu måste jag sova, jobbar tidigt imorgon. 8.30-18.00
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback