Mysdag, oh ja

Idag har det varit en riktigt mysig dag. Har verkligen utnyttjat den till fullo och befunnit mig ute
den mesta delen av dagen. Det gör jag även nu också, sitter ute i trädgården och bara njuter av värmen.
Imorse kl. 10.30 cyklade jag till frisören, sedan hem, köpa jordgubbar och sådant.

Tidigt på eftermiddagen fick jag tag på min vän, han kom och plockade upp mig och sedan åkte vi
och badade på närmsta badställe i Samhället. Badade, solade, åt jordgubbar och hade det bara allmänt
mysigt. Sedan fick jag skjuts hem och han kikade in hur jag bodde här.

Ikväll har jag inte gjort så mycket, fotat lite och bara varit ute och så i värmen.
Men min lediga dag har ännu en gång varit väldigt lyckad och sköön.
Nu ska jag nog sätta mig någon annanstans i trädgården och skissa lite.
Vad gör ni kväll?
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback