Mycket bilder efter en mysig helg

Jag har haft en riktigt mysig helg med promenader på stan, hamnen och ute här i samhället.
Robin kom hit i fredags och då gick vi hem till min morbror + familj för middag. Igår var jag som sagt
i stan med Robin, vi åt thaimat, gick till hamnen och åt glass där och bara hade det mys.
Bilder kommer sedan, jag lovar.

Men nu tänkte jag lägga upp lite preview-bilder på det jag och Robin bakade igår.
Blev fler söta CupCakes och jag lyckades med utseendet på dessa denna gång. Fotade inte de förra,
men jag blev inte heller nöjd med hur de såg ut.

Här kommer i alla fall en preview bild för er. Och Ana, jag hoppas du får något roligt att göra nu.
Kanske vänta på fler bilder?



Nu ska jag kika på filmen Försoning med maami.
Fler bilder kommer sedan.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback