Min kväll med Johnny Depp

Idag var jag och handlade själv för det som ska ätas under veckan när jag är hemma själv.
Kändes lite vuxet och jag tycker att det gav mig mer vuxenpoäng, speciellt eftersom jag skrev
matsedel och inköpslista, inklusive att jag betalade allt för mina egna pengar.
Kändes riktigt skönt också och gå runt i matbutiken och handla sådär. Köpte även med mig två
filmer med Johnny Depp, kollat på den ena ikväll.

Fick bli Edward Scissorhands och Kalle och Chokladfabriken. Två fina filmer, varav den sistnämnda
är så grymt rolig. Han är ju en fantastisk skådis!

 

Till filmen åt jag även Thaimat som jag köpte med mig, muuums så gott. Fick bli stekt ris med kyckling.
Kommer inte ihåg det riktiga namnet för maträtter, synd.. Men thaimat är så underbart gott!


Nu ska jag nog lägga mig och sova, jobbar imorgon och sedan blir det grillkväll. Myspys med bruudarna.
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback