Måste sova nu

Nu är det dags för mig att sova. Tänkte lägga mig tidigare än vad det är nu, men jag fastnade här framför
datorn i ett trevligt samtal med en vän. Men som sagt, jag ska sova nu, börjar jobba imorgon kl. 8 och
jag vill hinna duscha och sådant så jag får vakna runt halv sju. Tur att jag slutar tidigt (kl. 18.00)

Vad som händer imorgon kväll vet jag inte riktigt, men det blir väl att jag städar rummet, eftersom jag inte
gjorde det idag. Shame on me.

Sugen på att fota lite också, men jag söker modeller som vill ställa upp. Så är du intresserad, hör av dig.
Går också bra att mejla om du inte vill skriva en kommentar; [email protected]

God natt och sov gott, hoppas ni haft en mysig dag.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Daniel

Dröm fina drömmar!

2009-07-22 @ 10:28:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback