Kliar i fingrarna

Sitter och kikar på lite inrednings grejer just nu, mest på H&M Home. Mest sängkläder och sådant
trevligt, måste verkligen köpa på mig lite sådant. Känner också att det är dags för en makeover i mitt rum,
är så sugen på något sådant, något nytt och så. Funderar bara på vad jag ska göra. Kanske ska rita upp
hur rummet ser ut, mäta och skissa till hur jag skulle kunna ha det. Sedan fixa med färger och så för att få
en snygg struktur.

Vill verkligen göra det mysigt, som jag alltid velat ha det, men jag känner att jag bara fastnat i en ofärdig röra.
Som att jag fastnar där hela tiden. Och jag känner också att jag behöver lite nya saker i mitt liv, jag känner
mig fast och rastlös. Så jag måste göra något snart! Har en idé redan nu på hur jag skulle kunna ha det,
ska bara mäta och se så att allt skulle kunna funka då.

Jaja, om jag kanske skulle ta och skissa lite då, innan det kliande i fingrarna går över till ett desperat
köp-och-göra-om-behov.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback