Jag har blivit antagen..

Igår fick jag beslutsångest.. och det berodde på att jag fick svar och antagningsbeskeden för
universitet och vidare studier i höst. Jag hade varit väldigt intresserad av att läsa en spanskakurs
om latinamerika och det var också den kursen jag såg fram emot, men sedan när jag fick beskedet
igår och då det stod att jag inte kom in för att jag var obehörig så blev jag inte så glad.

Jag blev antagen till andra roligare kurser som jag skulle vilja läsa, och så står jag som reserv på en
del också. Blev antagen till ett program också, men där känner jag att jag inte vill läsa än, tre års utbildning
direkt efter studenten är ingenting för mig.

Men frågan är nu, och det är det som ger mig beslutsångest, är om jag ska läsa denna intressanta kurs
i Geografi.Det är en 7,5 poängare och den kommer gå på helfart 100%. Och vad menas med det?
Jagm åste kontakta dem innan jag bestämmer mig tror jag. För att veta tider och sådär, med tanke på att
jag kanske får jobba lite i höst.

Beslutsångest till tusen.. jag är ju intresserad av geografi och sådär, men jag vill inte plugga hur mycket som
helst... än!

Nu ska jag till banken
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Alice

Helfart betyder att man läser den i ett år.. eller vad det nu blir. Läser man på halvfart tar det längre tid och man kan då även läsa på distans :) Jag är inte HELT hundra på detta men ändå :P

2009-07-21 @ 15:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback