iPod Shuffle, the musicplayer that talks

Jag har funderat ett tag på att skaffa en iPod, för just nu har jag bara min mobil som musikspelare,
och den är inte alltid så braa och det är vissa saker i mobilens musikspelare som jag stör mig enormt
mycket på. Men nu har jag sett att iPod har kommit med en ny modell, som heter iPod Shuffle.



Det ska tydligen vara den första iPoden som talar, eller första musikspelaren överhuvudtaget.
Med ett minne på 4GB kan den berätta för dig vilka låtar du lyssnar på, sedan är den betydligt mycket
mindre än de tidigare modellerna.



Jag tycker den verkar rätt ball ändå! Beroende på hur du klickar så händer det något med den.
Jaa, ni får kika på videon, mot slutet så är det mer om själva funktionerna.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback