Idag ska tavlor fixas!

Idag är jag ledig och jag ska in till stan med mamma. Mest för att hjälpa henne hur hon ska fixa tavlor
och sådär.. Hon är väl inte så haj på det där med foto I guess. Inget illa mot dig mamma, du är söt ändå!
Men i alla fall, vi ska i alla fall fixa två (till en början) Canvastavlor med dessa motiv. Blommorna
som jag fotade i våras. Och jag tycker de är rikitigt vackra, så jag hoppas de blir fina på tavlorna också.



Spännande och kul att mamma vill ha tavlor av mina foton. Blir ju lite mer personligt och de skulle
passa perfekt i det nya vardagsrummet. (som fortfarande har helt tomma vita väggar)

Nu blir det lunch och fixa till bilderna.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback