Finally Home

Oj vad dagen har gått fort egentligen. Har till och med hunnit vara kattvakt på annat ställe mellan jobbet
och hemfärden. Så flitig är jag. Och nu ska jag ta och laga mat, för magen kurrar som tusan.
Blir lax och bulgur och jaa jag kanske drar till med en marinad av Teriyakin igen, men det var ju så satans
gott. Så jag får se vad som händer i köket.

Ska ta och göra lite viktiga saker ikväll också, så som att städa huset, plocka undan disk och diska. Har inte
riktigt hunnit ordentligt, men nu ska jag se till att göra det. Vet inte när familjen kommer hem igen, men jag
vil latt det ska vara snyggt när de kommer hem i alla fall!

Och ikväll har jag bestämt mig för att lägga mig tidigt!! Inga fler sena nätter. Ska stänga av datorn senast kl. 23.
Se till att jag gör det, höhöh.
Dags att laga mat nu.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback