Filmmys med mig själv

Nu har hunnit laga mat, diska, äta, plocka undan i köket samt varit och kollat till katterna och släppt
in dem för natten. Gosat lite också såklart. Men uuusch, Isis-Fisan hade en snigel i sin päls... som jag fick
plocka bort.



Och nu har jag tagit fram lite nötter och ska sätta igång och kolla på film.
Blir den omtalade och efterlängtade (från min sida är den efterlängtad) P.S. I Love You.
Den verkar så mysig och det är ett flertal personer som sagt att jag borde se den.

Men under "reklamen" till filmen har jag sett tre filmer jag också är sugen på att se.
Det är:
* I could never be your woman
* Flawless
* The Air I Breathe

   

Det får bli snaart tycker jag. Någon som vill ha filmkväll kanske?
nu ska jag kolla på film i alla fall.
PussPuss


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas din dag har varit bra :)

2009-07-14 @ 23:47:34
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback