En regnig dag i juli

Idag har jag jobbat hela dagen. Hade världens bästa väckarklocka en timme för tidigt..
Det är nämligen så att jag vaknade precis kl. 07.05 av att jag fick sendrag i vaden. Jag flög upp
och satte mig i sängen och bara skrek! Sedan kunde jag inte riktigt somna om igen för att jag trodde att
det skulle hända igen. Men det gjorde det inte, och tack och lov för det.

Jobb hela dagen som sagt, hände för lite och det måste ha berott på det dåliga vädret. Så fort det regnar
och är pissväder ute så slutar folk komma och handla, ingen som vågar sig ut. Och här i samhället har det
verkligen öst ned hela dagen.

Jag har nog inget viktigt att skriva i detta inlägg känner jag.. Bäst jag lägger av.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback