En Ledig dag

Idag är jag ledig och det har hittills varit enormt skönt. Då jag sov mer än vad som var tänkt att jag
skulle göra, men jag behövde det antar jag. Mina planer för dagen är att ta det lugnt, ta mig tid att
blogga och kanske fixa bloggdesignen nu. Men först och främst ska jag ta och städa mitt rum.

Igår blev det lite sent, var och kollade på film hos en vän, men jag råkade somna under filmen för att
jag var så galet trött, haha. Illa ju, men de märkte nog inget, hihi. Jag kan inte rå för att jag blir så
trött av att jobba.

Idag när jag vaknade fick jag också två jättefina presenter av min morbror och hans sambo. Jag var
kattvakt åt deras katter förra veckan och nu fick jag present som tack. Och jag blev huur glad som heelst,
för det var två extra bestick till mitt bestickset som jag fick i studentpresent. Har fortfarande inte fotat mina
studentgrejer så jag får väl göra det idag.

Nu ska jag ut och sätta mig, skissa lite kanske.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback