Chilldag på stan

Jag och brorsan kom precis hem från stan. Var riktigt trevligt och det var inte så att vi var ute
efter att shoppa och gå i massa affärer. Istället gick vi snabbt in på Åhlens och sedan ut igen, ingenting
för oss riktigt idag. Så vi köpte lite lunch och sedan gick vi och satte oss på vallarna och bara tog det lugnt.
Pratade om allt mellan himmel och jord, lunchade. Var skönt ute, lite kvavt men skönt.

Efter det vandrade vi tillbaka till stan och det jag handlade var ett lakan och ett nytt täcke till mitt rum.
Hittade inga påslakan som var snygga, men sedan är jag så enormt kräsen när det gäller inredning till mitt rum.
Sedan åkte vi faktiskt hem, så mycket mer än så gjorde vi inte. Men det var så otroligt trevligt bara.

Nu sitter jag och kikar på lite sängkläder på nätet istället, så jag ska se om jag hittar något och sedan handla
hem det och hoppas på att få det så snart som möjligt, så jag kan börja pyssla med en massa.
Känner mig lite rastlös, vill göra så mycket.

Nu ska jag spela lite eller kika vidare på inredningsgrejer bara.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback