Börjar bli sjuk igen?

Idag har det varit en otroligt seg dag. Jag har inte kännt mig riktigt okej och förkylningen har kommit
tillbaka. Hostat lungorna ur mig har det känts som och det har påverkat jobbet, ivlket är tråkigt.
Men jag tänker inte deppa ned mig, utan jag tänker bli frisk nu, nu, nu!

efter jobbet åkte jag och var kattvakt, hem o lagade mat, donade i köket, kattvakt igen, hem och tagit det
lugnt och ätit och nu var jag kattvakt för sista gången ikväll. haha. Har cyklat fram och tillbaka som en tok
men oj vilka benmuskler jag kommer få då.

Känner att jag inte har något intressant att skriva längre... Beror väl på jobbet, men jaaa. Jag lovar, det ska
komma lite roliga saker!

Nu skaj ag städa lite
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback