Uppdatering av min design kanske?

Sitter med många tankar i huvudet just nu, eller kanske inte så många utan det är nog bara två stycken egentligen. Första tanken, även den största, är mobilköpet. Har spanat in den där pärlan länge nu och egentligen inte haft en tanke på att fixa ny mobil. Men den senaste tiden har min mobil börjat krångla rätt mycket och jag är rädd att den inte lever halvåret ut. Därför kan det vara bra att kanske fixa en ny mobil, och då är just den där mobilen som jag kollat på något som intresserat mig.
 


Min andra tanke är angående min bloggdesign. Har tröttnat lite på den, och så känns den inte passande för denna årstid och sådär. Eller egentligen har jag väl itne tröttnat så mycket på den, eftersom jag är sjukt nöjd med hela designen. Men det är just det där med årstiden, den känns alldeles för höstig och lite för varm, eftersom jag sitter ute med bara tjocktröja på bilden i headern. Just nu är det ju sjukt kallt och sådär, massa snö och grejer. Vet dock inte hur länge det kommer hålla, men det är vinter, och snart går vi mot vår. Så jag har tänkt mig något sådant.

Jag har funderat lite på hur jag vill ha den, men inte kommit fram till något, dessutom så kanske jag ska ta och fota snön innan den försvinner. Även kanske en snygg och ny egobild som jag kanske ska ha i headern. Har inga riktigt nya som är snygga heller. Eller jo, en från Nyår, men har inte pallat fixa till dem.

Vad tycker ni, ni kanske kan ge mig designtips på vad som skulle passa?
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback