Sova med tofflor och tjocktröja...

Inatt frös jag nästan arslet av mig, kunde inte somna för att det var så himla kallt, så jag satte på mig brorsans gamla, stora sköna hoodtröja. Men det räckte inte med den och två täcken, för jag var kall om benen och fötterna också, så jag satte på mig mina duntofflor också, var till och med nära att dra på mig mina mjukisar, men det hade kanske blivit för varmt under natten. Sedan kunde jag i alla fall somna, tack och lov. Jag tror till och med att jag somnade innan 00.00, hör och häpna! Har inte somnat så tidigt på fleera veckor, så det känns rätt skönt.

Vaknade också under natten, kollade klockan och om jag minns rätt så var den runt 3.52. Jag var varm, för varm, så jag slet av mig tofflorna, nästan tröjan men då skulle jag frysa igen. Så den fick vara kvar tillsammansm ed mina två täcken. Förutom att jag frusit och svettats som en gris i natt så harj ag faktiskt sovit riktigt bra.

Idag slutar jag kl. 12 så det får bli en mysbyx-dag idag. Vilket jag tycker är underbart, för jag älskar att strosa runt och inte bry mig om något. Är tydligen - 11 grader ute nu också, och jag har duschat. Kommer frysa som en tok när jag går till bussen, men det får vara..

Vad ska ni göra idag?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback